Seslihediye.com Yanliz 27 Oku Angut Amk Salagi Seslihediye Sesli hediye

7 Mar

Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..Bana Bir Yazi Yazmissin Arkada Sayfalarda Kalmis Ama Smdi Bakiyordumda Gördüm Okadar Icten Seyler Yazmisinki Nedenini iSe Anlayamadim Gercektende Nedir Seni Böle Dolduran,Yahut Canini Acitan Sey Lan Amk Ibnesi Sen Beni Nekadar Taniyorsunki Hakkimda iYi Yada Kotu oLarak Yorum Yapa Biliyorsun Sikik,Kime Sarkintilik Yapmisim Mesela Senin Sevgilinemi Lan Siktimin iTi Sen Ayakta Uyuyorsun Senin Sevgilin oLacak Kasar Bana Telini Bile Verdi Sor bakim Birgün Aramismiyim O Kasari O Kimkilan Ona aSilayim 0548 925 76 64 aL Bak Bu Numara Kimin Göt oLu Göt Bilirbilmez Konusuyorsun Benim Senin Gibi Kasarlarla Ne iSim oLur oLSaydi Zaten Kovulmazdi Burdan Sor Bakim Ona Ona Sorsan Simdi Deri Ben Biraktim ma Kovuldu Bunu Serminde Biliyor..Senin Sevgilin olacak inSan Bana Telini Verdi Ara Seni Telde Bosaltim Dedi Sor Bunalri Okasar Sevgiline Aramadimda Hatta OkimkiLan Ona Asilayim Yada Taciz Edeyim Beni Bilen Bilir oGLum iSdedgibini Yaz Ciz Benim Hakkimda Beni Taniyan inSanalr Taniyor 0548 925 76 64 aLin Bu Numra Bu Seslihediye.com Sitesindeki Bayan Yanliz 27 Nikli Kisinin Numarasi aLin Sikin Bu Kahbeyi iNnan Hic Yapamdigim Sevmedigim Seydir Bu Numarasini Bn iLk Defa Yaziyorum Ama Hak Etti Bu Sürtük Bana Numarasini Veriyor Ara Seni telde Bosaltim Die Sonrada Gidip Sevgilisi Denen Göt Herifede beni Taciz Etti Diyor..Amk Sürtük kasari Bn Senin Sevgilini iteden Kovdum Oglum Senin Sevgilin Kim Ona Asilayim Yada Sarkintilik Yapayim Bak Onu Hic Görmedim Bile Camda Falan Nasildir Necidir Bilmem Cünkü Sikimde Deil Cam Acda Demedim Actirmadimda O geldi kendisi Asildi Bendende Yüz Bulamayinca baska Sitelere Takilmaya BASLADI Sesli Tam Da Yakaladim Orda Site Sahibinin Kugacina Oturuyordu Bn Sikmedim Die Sevgilin Arayis iCine Girdi Ve Benim Sitedende Kovdum Bunada Sermin Syittir Cocuklarinin Üzerine Yemin Etsin Sermin..

Leave a Reply

