Seslihediye , Seslihediye.com ZorSevdam Kasari Kimdir Taniyalim Biraz

30 Jan

Seslihediye.com,Kullanicilari Bir Sürtüyü Tanitacam Sizlere iSmi Sevda Sanal Niki ZorSevdam Burdaki Niki iSe Bayan Yanlizzz Bu Sürtük Evli Cocuk Annesi eSi Bu Sürtük Ve Cocukalri iCin Geceleri Bir Fabrikada Yasayan Bir iSci Bu Kasar iSe Cocuklarini Ve Bunun Gibi Bir Kaltagi eLe Güne Muhtac Etmemek iCin aSgari Ücretle Calisan Kocasini Sanalda Aldatan Bir Sürtük,Bu Amina Soktugumun Kasari Knedisine Ekmek Getirmek iCin Gece Gündüz Calisan Kocasini Sanalda Buynuzluyor Sürtük..Kucaktan Kucaga Dolsan Bu Kahbe Bundan 2 Hafta Öncesine Kadar Sesli Tam. Com Site Sahibinin Kucagindaydi Simdi iSe Bu Yanliz Denen Kiis Herkimse Onun Kucaginda Bu Kasar Kucaktan Kucaga Gezen Sabit Bir Kucakta Durmayan Basit Bir Sürtüktür..Sesli Tam Site Sahibi iStanbuldan Tasinana Kadar oNun aLtina Yatan Ve Gittikden Sonra Okisi Antalyada Simdi Sanirsam Okisiyle Telde Sex Yapmaya BASLAYAN Bu Sürtük Aksam eSini iSe Yolladikdan Sonra Sanal aLemde Amina Yarrak Arar Ve Camda Soyunur Bu Sürtük Kasar Amina Koydumun Kahbesi Kendine Ekmek Getiren Kisiyeyle oLmaz Ama Buraalrda Millete eL aLeme WebCamda Amini Götünü Acar Camda Bosalir Sürtük telde Sex Yapar Vss Yaparda Yapar iSde Allah Kimseye Böyle Kadin Nasip Etmesin Cocukalrinin Yüzüne eSinin Yüzüne Nasil Bakiyor Bu Sürtük Anlamiyorum..Ha Simdi Belkide Söyle Düsünüyorsunuz Acaba Seninledemi Ask Yasadi Die Akliniza geliyordur Hayir Benim Bu Sürtükle Asla iSim oLmadi oLmazda Bende Evli Bir inSanim Sadece Bu Tür Seyleri Yanlis Buldugum iCin SADECE Sitem Ettiyim iCin Bu Tür Seylere Bu Yaziyi Yazdim Bu Sürtük Daha Önce Bundan Bir Ay Önce Benim Siteme Geldi Görev Verdik Ama Baktimki Kici Ayri Oynuyor Basi Ayri Kahbenin…Amina Yarrak Ariyor..Yol Verdim Siteden Görevini Sildim Yolladim..Sürekli Arayin iCinde oLan Bu Kahbe Sürtük Bunun eSine Cok Aciyorum ALLAH Kimsenin Basina Vermesin Henuz 26-27 Yasinda oLan Bu Sürtük Kendisine Ekmek Parasi Kazanmak iCin Gece Vardiyesinde Calisan Zavalli Bir inSan Bu iSe Onu aLdatan Bir Kasar Bu Sürtükle Gecen Facebokta Bir Konusmam oLdu Siteler Hakkinda inSan Gibi Uyardim Sadece Bn Haddim Deil Belkide Kimseye Akil vermek Ama Az Öncede Dedigim Gibi Bnde Evli Birisi oLdugum iCin Bu Tür Seylere Karsiyim Sadece Onu Dile Getirmeye Calisiyorum Bu kahbeye Dedim Faceden Kucaktan Kucaga Dolasiyorsun Yaziktir Sana Cocuk Anasisin Kocan Var Calisiyor Adam Sizi Kimseye MUhtac Etmemek iCin bana verdigi Cevaplarida Size Kopiliyeyim okusun Herkez Birde Kasar Bu Yanlizz 27 Yi eSim Die Tanitiyor Kasar Kahbe Utancindan Sevgilim Diyemiyorda eSi oLarak Tanitiyor Kasar Neys Bu Sürtüyü Kisaca Tanitayim iStedim ALLAH Belasini Versin Böle Kasarlarin Böyleleri Yüzünden iSde inSan Lar katil oLuyor Allah Kimseye Böyle Kadin nasip Etmesin Arsiz Hassiyetsiz Namussuz Kasar..

Leave a Reply

